2.28.2010

Είπαν... για τις γυναίκες!

-Η γυναίκα που κλείνει τα μάτια της όταν φιλάει έναν άντρα,
συνήθως προσπαθεί να θυμηθεί το όνομα του... Evan Esar

-Οι γυναίκες όταν είναι καλές, είναι πολύ καλές,
αλλά όταν είναι κακές, είναι πολύ δημοφιλείς... Max Miller

-Οι γυναίκες μπορούν να συγχωρήσουν έναν άντρα που εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία,
ποτέ όμως κάποιον που την έχασε...
Charles Maurice de Talleyrand

-Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του να είσαι γυναίκα,
είναι ότι μπορείς να δείχνεις περισσότερο ηλίθια από ότι πραγματικά είσαι
και κανείς να μην εκπλήσσεται... Freya Stark

-Ποτέ μην εμπιστεύεσαι τις γυναίκες που λένε την πραγματική τους ηλικία.
Αφού μπορούν να πουν αυτό, μπορούν να πουν τα πάντα... Oscar Wilde

-Είχαμε μία υπέροχη στοματική επαφή.
Εγώ της ζήτησα να κάνουμε έρωτα κι αυτή μου απάντησε όχι... Woody Allen

-Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι:
ή ανήθικα
ή παράνομα
ή παχαίνουν... Alexander Woollcott

-Πιστεύω πολύ στο γάμο.
Έχω παντρευτεί ήδη τρεις φορές... Joan Collins


-Το μυστικό της επιτυχίας του γάμου μας είναι ότι βγαίνουμε και γλεντάμε
δυο φορές την εβδομάδα.
Η γυναίκα μου κάθε Τρίτη κι εγώ κάθε Παρασκευή... Henny Youngman

-Οι τρεις ηλικίες του γάμου :
*) Στα 20 βλέπεις τηλεόραση μετά.
*) Στα 40 βλέπεις τηλεόραση
κατά την διάρκεια.
*) Στα 60 βλέπεις μόνο τηλεόραση... Betram Toy

-Οι καλύτεροι εραστές είναι
οι σύζυγοι που απατούν τις γυναίκες τους... Marilyn Monroe

-Έχασα 120 κιλά σε μία μέρα.
Με άφησε η γυναίκα μου... Ανώνυμος

-Ο γάμος, είναι το κόστος που πληρώνουν οι άνδρες για το σεξ
και το σεξ, είναι το κόστος που πληρώνουν οι γυναίκες για το γάμο... Ανώνυμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου