1.19.2010

Όπως πριν 101 ημέρες

-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι μας κυβερνούν ανίκανοι
(όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως οτι και αυτοί ήσαν έτοιμοι να κυβερνήσουν
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι με κλέβουν μπροστά στα μάτια μου (όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως τη βεβαιότητα οτι αυτοί θα φέρουν πίσω τα κλεμμένα
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι ο πρωθυπουργός δεν κουνά ούτε το δαχτυλάκι του (όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως οτι αυτός ο πρωθυπουργός ασχολείται όσο θα έπρεπε με το ΕΔΩ και το ΤΩΡΑ
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση του παράλογου
(όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως και την αίσθηση του ξεκάθαρου
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι αυτοκτονούμε ομαδικά
(όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως και οτι επιπλέουμε
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι μας κυβερνά μια εξαχρειωμένη Δεξιά (όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως οτι ΑΥΤΟ δεν είναι δεξιά πολιτική
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι όλα γίνονται στο παρασκήνιο
(όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως οτι η διαφάνεια από μόνη της θα μας σώσει
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι δεν κινείται τίποτα
(όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως οτι τώρα κινείται κάτι όπως θα έπρεπε
-ΔΕΝ αισθάνομαι ντροπή που ζω σε αυτή τη χώρα (όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ θα έμενα όμως εδώ αν μπορούσα να φύγω για κάπου καλύτερα
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση ενός κράτους με μεθόδους παρακράτους (όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως οτι το βαθύ ΠΑΣΟΚ δεν είναι εδώ
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι φέρονται σαν ο πολίτη να είναι ο εχθρός (όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως οτι είναι πρώτα ο πολίτης
-ΔΕΝ έχω τη βεβαιότητα οτι ξεπουλάνε τα πάντα
(όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως τι σιγουριά οτι δεν θα το κάνουν
-ΔΕΝ έχω τη διαρκή εντύπωση οτι με κοροϊδεύουν και μου λένε ψέματα (όπως πριν 101 ημέρες)
ΟΥΤΕ όμως και την εμπιστοσύνη οτι μου λένε την αλήθεια

Δυστυχώς...
-ΔΕΝ έχω την αίσθηση οτι έχουν διαφορετική πολιτική για την οικονομία και την κοινωνία...Για την ανεργία και την ανάπτυξη... Για την καθημερινότητα...
Δυστυχώς...Φοβάμαι ακόμη...οτι αύριο δεν θα έχω δουλειά...δεν θα έχω ελπίδα...δεν θα έχω σάλιο!
(όπως πριν 101 ημέρες)

από http://naftilos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου