3.14.2010

Ελληνικό δαιμόνιο...

Λέει ο Ελληνας πατέρας στον γιο του μια μέρα :
-Γιέ μου σου βρήκα νύφη.
Απαντάει ο γιός :
-Πατέρα εγώ θα διαλέξω την γυναίκα που θα παντρευτώ
Λέει ο πατέρας :
-Ναι αλλά εγώ η νύφη που σου προτείνω είναι η κόρη του Bill Gates
Οπότε ο γιός συμφωνεί…

Πάει ο Ελληνας πατέρας στον Bill Gates και του λέει :
-Σου έχω έναν καλό γαμπρό για την κόρη σου.
Απαντάει ο Bill Gates :
-Μα η κόρη μου είναι μόνο 15 ετών.
Και ο πατέρας :
-Ναι αλλά ο νέος που σου προτείνω είναι διευθυντικό στέλεχος στην Παγκόσμια Τράπεζα.
Οπότε και ο Bill Gates συμφωνεί.

Πάει μετά ο Ελληνα πατέρας στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και του λέει :
-Σου έχω βρει ένα φοβερό διευθυντικό στέλεχος για την τράπεζα
Απαντάει ο Πρόεδρος :
-Μα ήδη έχω πολλούς διευθυντές και δεν τους χρειάζομαι όλους.
Λέει ο πατέρας :
-Ναι, αλλά αυτός που σου προτείνω είναι γαμπρός του Bill Gates
Οπότε συμφωνεί και ο Πρόεδρος

Συμπέρασμα:
Ετσι κάνουν δουλειές οι Ελληνες………….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου