4.20.2010

Μπύρες και κουβέντες

Μεταξύ σοβαρού και αστείου πιάνω κουβέντα με τον σοφό γέροντα της περιοχής μου...

Εκεί που είχαμε πιάσει το στόχο , εκεί που μπήκαμε άξια στο νόμισμα , εκεί που πήραμε το Euro 2004 , εκεί που πήραμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες , εκεί που πανηγυρίζαμε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες , εκεί που χαρήκαμε που ήρθε ο Γιώργακης , εκεί που χαρήκαμε που θα μας δοθούν χρήματα γιατί έρχεται το χρήμα , εκεί που είχαμε και καλά πιάσει την Τρομοκρατία μας έρχονται νέα παιδιά....

Tσουπ!

Εδώ και τώρα φτιάξε το δημόσιο , το ιδιωτικό , το ημικρατικό , το κρατικό , το γεωργικό , το εξωτερικό , το εσωτερικό , το ένα το άλλο , τα πάντα άλλαξε τα όλα εδώ και τώρα.

Αλλιώς θα σε φάνε οι κερδοσκόποι , το σκοτάδι , το ΔΝΤ , το βήξε , το δείξε και πάει λέγοντας και όλα αυτά για να συνεχίσουμε να σε δανείζουμε χρήματα.

Μα , για κάτσε ρε φίλε άμα είναι να τα φτιάξω όλα και να συνεχίζω να δανείζομε από εσένα που κάθε τρεις και λίγο μου έλεγε πριν από λίγο πως όλα ήταν καλά τώρα γιατί μου λες ότι δεν είναι και ότι πρέπει να τα φτιάξω για να μου δανείσεις ;

Μα , δεν έχει καταλάβει εγώ για το καλό σου νοιάζομαι.

Έτσι λοιπόν ένα τετράμηνο τώρα με έχουν ζαλίσει για τα καλά τα spreads , το ΔΝΤ και άλλοι όροι και άλλα πρόσωπα με ακριβά ταγιέρ και καλά πουκάμισα κάθε βράδυ στις οχτώ αλλά η υπομονή έχει και τα όρια της.

Να κατέβεις σε απεργία μου λέει ο ένας , να μην σκύβεις το κεφάλι ο άλλος , ο αλλοδαπός φταίει μου λέει ο τρίτος και πάει λέγοντας.

Και να σου η αύξηση του ΦΠΑ από 17 σε 18 και από 18 σε 19 και τράβηξε το λίγο ακόμα να σου το blackjack 21

Και να σου η αύξηση και στο τσιγάρο από 2.40€ στο πάω 3.00€.
Και να σου που πιάσαμε τα «κακά» παιδιά» και πήραμε και το δάνειο και ...και ....και..
Και εγώ σου λέω πως η υπομονή έχει και τα όρια της.

Μα το άσμα το λέει καθαρά η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει
Η Ελλάδα αγόρι μου ποτέ δεν πεθαίνει δεν λέει πουθενά πως η Ελλάδα και οι Έλληνες έχουμε ως χαρακτηριστικό την υπομονή.

Για αυτό σου λέω άσε με ήσυχο αλλιώς θα χάσω την υπομονή μου και τότε ποιος είδε τον Έλληνα και δεν φοβήθηκε.
Και κάπου εκεί μεταξύ σοβαρού και αστείου μαζέψαμε τα τενεκέδακια με τις μπύρες και πήγαμε για ύπνο,εκεί τουλάχιστον δεν θα μας ενοχλήσει κανείς Γιωργάκης.

από LIFO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου